Om uw salarisadministratie te kunnen verzorgen zullen uw gegevens en die van uw werknemers eerst aangemaakt moeten worden. De kosten die hiermee gepaard gaan zijn de eenmalige opstartkosten en staan hieronder vermeld exclusief btw.

DienstverleningKosten
Aanmaken werkgever€ 25,00 per werkgever
Koppelen grootboekrekeningen aan loonjournaalpost€ 50,00 per werkgever
Aanmaken werknemer via inlezen XML-bestand*€ 2,50 per werknemer
Aanmaken werknemer via handmatige invoer€ 10,00 per werknemer

* Indien u een XML-bestand bezit (of op kunt vragen bij uw huidige salarisadministrateur) van uw meest recente aangifte loonheffingen, kan deze ingelezen worden in de salarisadministratie en kunnen uw kosten aanzienlijk worden gereduceerd. Zo niet, dan zullen alle werknemers handmatig ingevoerd moeten worden. Deze kosten hebben alleen betrekking op werknemers die op het moment van het aanmaken van de werkgever bij u op de loonlijst staan. De kosten voor het aanmaken van werknemers die nadien bij u in dienst treden staan vermeld op het tabblad “incidentele kosten”.